Április 12. isteni üzenet

Kép: pixabay

Jobban szereted az örömöt, mint a csüggedést

Természetes, hogy időnként szomorúnak érezzük magunkat, de ha a szomorúság tartósan fennáll, önsajnálatba, keserűségbe vagy depresszióba fordulhat. Hogyan kezeljük ezeket az érzelmeket, amikor felmerülnek?

Először is fontos, hogy őszinték legyünk önmagunkkal az érzelmeinkkel kapcsolatban. Nem szabad elfojtani őket, vagy vergődni bennük, hanem be kell ismernünk, hogy érezzük őket, és aztán mindent Istenre bízni. Tegyük érzelmeinket az Úr kezébe, mert egyedül Ő tudja, hogyan kell kezelni őket. Vannak, akik papírra vetik érzéseiket, majd összegyűrik vagy elégetik a papírt, hogy ezzel jelképezzék az érzelmektől való megszabadulást.

Ha elfogadod, hogy nem mindig alakul minden úgy, ahogyan szeretnéd, gyorsabban kilábalsz a kétségbeesésből. Próbáld azt mondani. “Jól van, Istenem, nem úgy alakult, ahogy reméltem. Csalódott vagyok, de bízom benne, hogy ura vagy a helyzetnek. Tudom, hogy megszabadulhatok ezektől az érzésektől, és helyettük reményt és hitet adhatok.” Gyakran fogod látni, hogy Isten valami jobbat tartogat számodra.

Isten, egész lényed Teremtője segíthet legyőzni a negatív érzéseket, akár úgy is, hogy egy hozzáértő pszichoterapeutát állít az utadba. Ne hagyd, hogy a csüggedés, a boldogtalanság és a depresszió elnyomjon téged. Ne feledd, hogy Isten megígérte neked, hogy akkor is örömöt találsz benne, ha a dolgok nem úgy mennek, ahogyan tervezted. Isten kiemel téged a csüggedésből és a boldogtalanságból, kedves olvasó, segít, hogy tanulj belőle, és negatív érzéseidet örömre fordítsd.


Megnyitom előtted a szívemet, hogy láthasd az érzelmeimet. Kérlek, segíts nekem, hogy azonosítsam azokat az érzéseket, amelyek elvonják a figyelmemet az örömmel és értelemmel teli élettől. Nem akarok többé az árnyékban maradni, hanem életemet a te fényed felé irányítani.

Mert haragja csak egy pillanatig tart, jósága azonban az egész életen át. Ha este sírás látogat is meg, reggel visszatér az öröm.